Cròniques d'un comercial en funcions

Un tècnic informàtic de comercial? No pot sortir res de bo!

  • Antics

Odi!

Posted by Gryphus en 31 marzo, 2010

Definitivament, avui a sigut un dia de merda…

I no ho dic perquè el Barça hagi empatat… Ni tampoc perquè estigui desitjant que Cesc s’hagi trencat la trompa de fal·lopi al xutar el penal… Sinó que, a sobre, no podré veure l’últim capitol de LOST, perquè el senyor PC m’ha donat pel sac i no a volgut fer la seva feina!!!

Per sort, no tot son desgràcies. No, avui no parlo de la botiga, us vull ensenyar un vídeo amb el que m’he rigut mooooolt!!! Avis a tots els que no hagin vist fins la quarta temporada de LOST, no mireu el video! No explica res rellevant, et descollones, i la cançó es de lo mes… com ho diria… diguem que m’ha transportat a una època en la que em sembla que casi no havia ni nascut! xDDDD

Mireu el vídeo

Li tinc una especial empatía al personatge de Ben Linus. El cara-granota de LOST i aquest vídeo m’ha fet especial il·lusió.

Demà us explicarè la contínua batalla amb la gent que vol comprar tinta! A mi, cada día em sorpren més com la gent es treballa estrategies per aconseguir complicar-me la venda d’un cartutx… :_(

2 respuestas to “Odi!”

  1. podemos10 said

    estimat germà…
    demà serà més merda el dia sobretot perquè em trobaràs a faltar molt!
    saps que hem fa certa gràcia com escrius? m’encanta:D
    vingaaa no em trobis a faltar gaire per aquíi! jujujuj

Deja un comentario